最近EPSON的廣告

描述一對男女在機場離別

女生給男生一疊相片要男生想她

雖然我覺得這隻廣告拍的並不是很好



但這隻廣告唯一的優點

就是找了品冠來唱主題曲

Just when I need you most

收錄在品冠最新專輯"K歌情人"裡

10/5即將發行

想聽這首歌的可以去EPSON聽整首

http://epson.fangprint.com.tw/?po=jpower04

真的很棒



Just when I need you most

You packed in the morning

I stared out the window

And i struggled for something to say

You left in the rain without closing the door

I didn't stand in your way

Now i miss you more

Than i missed you before

And now where i'll find comfort, god knows

'cause you left me

Just when i needed you most

Yes, you left me

Just when i needed you most

Now most every morning

I stare out the window

I think about where you might be

I've written you letters that i'd like to send

If you would just send one to me



'cause i need you more

Than i needed before

And now where i'll find comfort, god knows

'cause you left me

Just when i needed you most

Yes, you left me

Just when i needed you most

You packed in the morning

I stared out the window

And i struggled for something to say

You left in the rain without closing the door

I didn't stand in your way



Now i love you more

Than i loved you before

And now where i'll find comfort, god knows

'cause you left me

Just when i needed you most

You left me

Just when i needed you most

Oh, you left me

Just when i needed you most



你在清晨收拾行李

我凝視著窗外

掙扎著想說些什麼

你在雨中離去,沒有把門關上

我也沒有阻止你



但我比從前更想念你

天曉得我到哪裡才能找到安慰

因為你在我最需要你的時候離開了我

  你在我最需要你的時候離開了我



如今,幾乎每個早晨,我望著窗外

想著你可能在什麼地方

想寄給你的信早已寫好

只要你捎來一封信



因為我比以前更需要你

天曉得我在何處可找到安慰

因為你在我最需要你的時候離開了我

  你在我最需要你的時候離開了我



我比從前更愛你

天曉得我在何處可找到安慰

因為你在我最需要你的時候離開了我

  你在我最需要你的時候離開了我

  你在我最需要你的時候離開了我




arrow
arrow
    全站熱搜

    eric7530 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()